Vrijednosti tvrtke I Beauty:
Vizija
Frizerskom salonu i frizerima želimo nuditi nove sadržaje i znanja, kvalitetne proizvode vrhunskih premium brendova koji frizeru omogućuju savršeno i besprijekorno obavljanje svog posla. Želimo ostati poslovni partner koji nudi pomoć i pomaže u razvoju cijelog tima u salonu i nuditi nove usluge.
Naš prodajni program nudi sve što je potrebno modernom frizeru u njegovom radu.
Vlasnik tvrtke Mavricij Mužina potječe iz obitelji frizera pa je vrlo rano osjetio što je frizeru potrebno za uspješno obavljanje njegove profesionalne misije. Ovo je znanje vezano uz kvalitetne proizvode za kosu.
Frizerski salon se nedavno promijenio i postao pravi centar ljepote i njege.
Shvaćamo da salon mora postati mjesto dobrog osjećanja gdje se klijenti mogu umiriti i opustiti. Svijet i vrijeme nezaustavljivo prolaze, životni ritam je uvijek brži. Neprijatelj frizera na poslu je upravo vrijeme. Mušterije su nenadane, žele da se dogovore što je brže moguće. Frizer mora uspješno prodati usluge, jer samo dodatnim uslugama može uspješno završiti mjesec.
Nove usluge, nove opcije koje donose dodatnu zaradu podižu ugled salona i povećavaju kreativnu ponudu.
Ako se nekad uspjeh frizera temeljio samo na osnovnim uslugama, poput šišanja, bojanja, feniranja, pramenova i sl., danas je ponudu potrebno proširiti. Što je veća ponuda, to frizer ima više mogućnosti za privlačenje novih kupaca. To je neophodno za razvoj salona i širenje asortimana usluga i proizvoda.
Frizerski salon postao je i prava trgovina.
Posjet frizerskom salonu također je prilika za kupnju kvalitetnih proizvoda za kosu koji će kupcu zaista pomoći u održavanju ljepote kose i frizure. Uz dobru dijagnostiku vlasišta i kose, frizer može savjetovati daljnju njegu i ponuditi odgovarajuće proizvode i terapije. Kućna njega pomaže u održavanju ljepote kose, a ujedno donosi dodatni izvor prihoda frizerskom salonu. A budući da je 2+2 i dalje jednako 4, nije potrebno spominjati da svaka dodatna usluga na kraju dana pridonosi krajnjoj zaradi.
Mozaik salonske kvalitete ne čine samo jednostavne, klasične usluge, već cjelokupna ponuda. Potrebna je dobra raspodjela posla i dobra organizacija, a o samom primjeru salona da i ne govorimo.
Frizer budućnosti više nije samo frizer, već savjetnik za cjelokupnu ponudu.
Mavricij Mužina